• 608 115 565
  • biuro@tigercom.pl
tigercom-logo
  • Home
  • O Nas
  • Projekty Internetowe
    • Strony dedykowane
  • E-marketing
  • Domeny i Hosting
  • Grafika
  • Blog
  • Kontakt
  • Home
  • O Nas
  • Projekty Internetowe
    • Strony dedykowane
  • E-marketing
  • Domeny i Hosting
  • Grafika
  • Blog
  • Kontakt
tigercom-logo
  • Home
  • O Nas
  • Projekty Internetowe
    • Strony dedykowane
  • E-marketing
  • Domeny i Hosting
  • Grafika
  • Blog
  • Kontakt
  • Home
  • O Nas
  • Projekty Internetowe
    • Strony dedykowane
  • E-marketing
  • Domeny i Hosting
  • Grafika
  • Blog
  • Kontakt

Reklama w LinkedIn

Reklama w LinkedIn

no responses

Reklama na Google czy Facebook’u to standardowy element każdej kampanii emarketingowej. Warto jednak pamiętać, że w sieci dość dobrze funkcjonują inne portale społecznościowe, które dobrze jest wziąć pod uwagę. Jednym z nich jest LinkedIn – międzynarodowa platforma zrzeszająca pracowników i pracodawców, prężnie rozwijająca się w wielu profesjonalnych dziedzinach rynku.

Typy reklamy

Obecnie LinkedIn umożliwia promocję w 3 róznych formatach:

  • Reklamy tekstowe – umożliwia dodanie grafiki (np logo firmy), nagłówka do 25 znaków i krótkiej treści do 75 znaków. Reklama widoczna jest po prawej stronie ekranu i można ją w pewnym sensie porównać do jej odpowiednika na facebooku.
  • Treści sponsorowane -to post, który wyświetlac się będzie użytkownikowi podczas przegladania zawartości serwisu, czy to na stronie firmowej czy podczas wyszukiwania.
  • Wiadmości LikedIn Mail – to jedna z najbardziej dopasowanych do targetu form promocji. Wiadomości trafiaja do skrzynek wyselekcjonowanych uzytkowników, często wzbogacone o grafikę czy aktywny przycisk linkujący do promowanej przez nas treści.

Co warto wiedzieć?

Przede wszystkim, aby rozpocząć kampanię w LinkedIn, musimy posiadać tam aktywne konto – co jest oczywiste, ale również konto naszej firmy i konto Menadżera Kamapanii. Zarówno konto osobiste jak i konto menadżera musi być powiązane z kontem firmowym. Inaczej nie uzyskamy dostępu do opcji reklamowych.

Warto też pomyśleć o dobrym koncie walutowym w banku lub Pay Pal, gdyż rozliczenia prowadzone moga być jak dotąd wyłącznie w dolarach lub euro. Co ciekawe wybierając jedną z walut nie możemy już zmienić decyzji, więc warto zastanowić się która z nich jest dla nas bardziej korzystna.

Koszt

Jak to zwykle bywa z reklamami opartymi o kliknięcia i zależnymi od ustawień, takich jak choćby grupa czy miejsce odbiorców, ciężko jest oszacować dokładną cenę kampanii. Z pewnością, głównie ze względu na specyficzny charakter osób , do których chcemy dotrzeć, jej cena jest około 2-3 razy wyższa niż choćby na wspomnianym wcześniej Facbook’u. Niemniej jednak statystyki pokazują wyższy współczynnik otwarć, co może być związane  bardzo zamknietym środowiskiem potencjalnych klientów – profesjonalistów.

 

Warto więc, planując kampanię emarketingową swojej marki, zastanowić się czy uzytkownicy portalu profesjonalistów LinkedIn nie są właśnie naszym targetem.  Zachęcamy do kontaktu z nami, a na pewno pomożemy zaprojektować i zrealizować reklamę, która dotrze tam, gdzie zależy nam najbardziej.

 

Posted in blogTagged LinkedIn

Nawigacja wpisu

Dyrektywa PSD2
RODO – wady i zalety nowych zasad

Skontaktuj się z nami!

TigerCom Technology

Tel: 608 115 565

Potrzebujesz wyceny lub masz pytania?
Email: biuro@tigercom.pl

Chciałbyś kupić domenę lub hosting?
Email: domeny@tigercom.pl

Blog

  • Czego szukaliśmy w Google w 2018?
  • Personalizowane opakowania
  • Google Maps płatne?
  • Najdroższe domeny 2018
  • Firefox – nowy sposób na rebranding

Mapa Serwisu

  • Blog
  • Domeny i Hosting
  • Home
  • Kontakt
  • O Nas
  • Strony dedykowane

KONTAKT

Adres: ul. Warszawska 38,
96-500 Sochaczew
Tel: 608 115 565
Email: biuro@tigercom.pl

Wyszukaj

Created by TigerCom