Facebook jest obecnie największym portale społecznościowym na świecie. Tylko w Polsce korzysta z niego codziennie ponad 10 milionów osób. Google to najpotężniejsza z wyszukiwarek w świecie internetu. Posiadając biznes warto zdawać sobie sprawę z potęgi obu tych platform i dobrze wykorzystać możliwości jakie każda z nich daje w promowaniu naszej działalności.
FaceAds
Facebook wie o nas duzo. Nie jest tajemnicą, że zbiera informacje o tym gdzie jesteśmy, co robimy, co nam się podoba i gdzie najchętniej zaglądamy. Zna nasze zainteresowania i potrzeby. Im bardziej aktywnymi uzytkownikami jesteśmy, tym bardziej FaceAds dopasuje wyświetlane reklamy do nas samych.Co to w praktyce oznacza? Że tak naprawdę, to nie my szukamy klientów, ale oni odnajdują nas. Samo narzędzie konfiguracji kampanii jest jednak wieloetapowe i dosyć skomplikowane – pod uwagę brane są najdrobniejsze szczegóły, takie jak tekst, wykorzystana grafika, wybrane parametry – warto skontaktować się ze specjalistą, który podpowie nam jak najlepiej skomponować ustawienia by dotrzeć do mozliwie największej liczby odbiorców.
Google Adwords
O reklamie Google Adwords słyszeli już pewnie wszyscy. Z pozoru łatwa i tania metoda szybkiego znalezienia się na wysokiej pozycji pierwszej strony wyszukiwarki kusi wielu właścicieli firm. W końcu od dawna wiadomo, że im bardziej widoczne jest ogłoszenie, tym chętniej potencjalni klienci w nie klikną. Czym rózni się od FaceAds? Tutaj to my ustalamy słowa kluczowe, pod którymi potencjalni szukający będą mogli nas odnaleźć. Im bardziej szczegółowi jesteśmy, tym większa szansa że trafimy tam, gdzie nam zależy. Ponadto, sam koszt kampanii określami samodzielnie, co jest szczególnie korzystne dla małych biznesów, których nie stac na zaskoczenie wysokością rachunku.
Co wybrać?
Wielu naszych klientów zadaje sobie to pytanie, a tymczasem…wybierać nie należy! Najlepszym rozwiązaniem jestpołączenie reklamy na obu platformach tak, by ze sobą współpracowały, wykorzystując narzędzie oferowane nam przez oba portale jak najefektywniej. Nie rezygnujmy z dwóch największych i najczęściej wykorzystywanych nośników reklamy, dostepnych na wyciągnięcie ręki, za całkiem dostepną cenę.