• 608 115 565
  • biuro@tigercom.pl
tigercom-logo
  • Home
  • O Nas
  • Projekty Internetowe
    • Strony dedykowane
  • E-marketing
  • Domeny i Hosting
  • Grafika
  • Blog
  • Kontakt
  • Home
  • O Nas
  • Projekty Internetowe
    • Strony dedykowane
  • E-marketing
  • Domeny i Hosting
  • Grafika
  • Blog
  • Kontakt
tigercom-logo
  • Home
  • O Nas
  • Projekty Internetowe
    • Strony dedykowane
  • E-marketing
  • Domeny i Hosting
  • Grafika
  • Blog
  • Kontakt
  • Home
  • O Nas
  • Projekty Internetowe
    • Strony dedykowane
  • E-marketing
  • Domeny i Hosting
  • Grafika
  • Blog
  • Kontakt

Firefox – nowy sposób na rebranding

Firefox – nowy sposób na rebranding

no responses

Kiedy mówimy “Firefox” większość osób myśli – przeglądarka i nic więcej. Jdnak od jakiegoś czasu marka się rozwija i stąd powstał pomysł, by ukazać to w nowym logo i całej identyfikcji wizualnej firmy. I zwykle na tym można by zakończyć wpis, gdyby nie fakt, że postanowiono podejśc do tegmatu w nieco odrębny sposób i poprosić o współpracę…użytkowników.

Co się zmienia?

Na stronie Firefox możemy wyczytać, że w związku z gwałtowną zmianą i rozwojem internetu, potrzebujemy nowych narzędzi, by móc z niego korzystać jak najlepiej. Postanowiono więc stworzyć nowy typ przeglądarki oraz całą serię nowych aplikacji i platform umożliwiającycj szereg czynnności – od dzielenia się plikami, po dostęp do internetu przy pomocy głosu i wirtualnej rzeczywistości.

Jak to działa?

Na blogu Firefox przedstawiono dwie koncepcje graficzne dla nowego systemu marki:

mozilla-systemy
mozilla-systemy

i poproszono uzytkowników o komentarz, który z nich bardziej im się podoba.

Architektura obydwu systemów składa się z 4 poziomów:

  1. To ikona całego systemu
  2. Ogólne logo przeglądarek
  3. Logo przegladarek dla takich produktów jak Firefox Reality czy aplikacji VR
  4. Ikony dla aplikacji i usług
firefox-ikony
firefox-ikony

Co jest brane pod uwagę?

Kryteria o jakich wspomina firma to kilka pytań na które można udzielić odpowiedzi na blogu Firefox:

  1. Czy te systemy kojarzą się Wam z Firefoxem?
  2. Na ile są one spójne?
  3. Czy są wystarczająco uniwersalne, aby tworzyć nowe produkty?
  4. Czy kojarzą się z szybkością, bezpieczeństwem, odpowiedzialnością, innowacją?
  5. Czy sugerują, że Firefox stawia na użytkowników, a nie na zarobek?

Cała akcja jest ciekawą i bardzo oryginalną inicjatywą – my również chętni weźmiemy w niej u dział, a Wy?

Posted in blogTagged grafika, logo, logotyp, mozilla, mozilla firefox, rebranding

Nawigacja wpisu

Google Speed Update
Najdroższe domeny 2018

Skontaktuj się z nami!

TigerCom Technology

Tel: 608 115 565

Potrzebujesz wyceny lub masz pytania?
Email: biuro@tigercom.pl

Chciałbyś kupić domenę lub hosting?
Email: domeny@tigercom.pl

Blog

  • Czego szukaliśmy w Google w 2018?
  • Personalizowane opakowania
  • Google Maps płatne?
  • Najdroższe domeny 2018
  • Firefox – nowy sposób na rebranding

Mapa Serwisu

  • Blog
  • Domeny i Hosting
  • Home
  • Kontakt
  • O Nas
  • Strony dedykowane

KONTAKT

Adres: ul. Warszawska 38,
96-500 Sochaczew
Tel: 608 115 565
Email: biuro@tigercom.pl

Wyszukaj

Created by TigerCom