Logotyp to jeden z pierwszych i zarazem najważniejszych znaków rozpoznawczych naszej firmy. Projektując go warto pomyśleć o kilku zasadach, pomagających stworzyć go symbolem naszej działalności. W końcu klienci, kojarzyć będą nas właśnie po nim. Kolory mają znaczenie Każda barwa działa na naszą podświadomość i emocje. Jasne wyraziste kolory przyciagają uwagę i pobudzają, stonowane, uspokajają i dają poczucie bezpieczeństwa. Konkretne odcienie kojarzą nam się z daną branżą, usługą, czynnością: purpura to przykładowo kolor prawników i sędziów, zieleń – lekarzy, biel – delikatności i niewinności, a złoty – bogactwa. Prostota daje duże mozliwości Z jednej strony chciałoby się logotypem przekazać wszystkie wartości…
Read More
KIEDY WEJDA NOWE PRZEPISY? Już od 25 maja 2018 roku wchodzą w życie nowe rozporządzenia Unii Europejskiej standaryzujące wszystkie procesy związane z przetwarzaniem danych osobowych. RODO, czyli Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych dotkną wszystkich zarządzających w jakikolwiek sposób danymi takimi jak imię, nazwisko, ades zamieszkania czy email – jak choćby firmami prowadzącymi sprzedaż internetową, czy prowadzącymi newslettery. GIODO W Polsce rozszerzy to również zakres działania GIODO, zwiększy mozliwość nakładania przez nich kar oraz ich wysokość, w sytuacji gdy odnotowane zostana jakiekolwiek uchybienia bądź niewprowadzenie stosownych procedur w obrocie danymi osobowymi. RODO – główne zarządzenia Przejrzystość – Użytkownik musi mieć świadomość,że jego…
Read More
Facebook jest obecnie największym portale społecznościowym na świecie. Tylko w Polsce korzysta z niego codziennie ponad 10 milionów osób. Google to najpotężniejsza z wyszukiwarek w świecie internetu. Posiadając biznes warto zdawać sobie sprawę z potęgi obu tych platform i dobrze wykorzystać możliwości jakie każda z nich daje w promowaniu naszej działalności. FaceAds Facebook wie o nas duzo. Nie jest tajemnicą, że zbiera informacje o tym gdzie jesteśmy, co robimy, co nam się podoba i gdzie najchętniej zaglądamy. Zna nasze zainteresowania i potrzeby. Im bardziej aktywnymi uzytkownikami jesteśmy, tym bardziej FaceAds dopasuje wyświetlane reklamy do nas samych.Co to w praktyce oznacza?…
Read More
W dzisiejszych czasach, nie wystarczy zaprojektować wyłącznie strony internetowej dobrze prezentującej się na monitorach komputerów. W dobie niezliczonej ilości urządzeń mobilnych, o najróżniejszej rozdzielczości ekranów, wszystkie strony www muszą być responsywne, czyli dostosowane m.in do komórek i tabletów. Pozwala to dotrzeć do większej ilości odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów, chcących m.in. robić zakupy bądź wyszukiwać dowolne informacje w naszej witrynie, z każdego miejsca na ziemi. Prawidłowy projekt uwzględnia nie tylko jej funkcjonalność, ale przede wszystkim szybkość działania i ilość pobieranych danych. Wychodząc naprzeciw tego typu zapotrzebowaniom, firma Google wypuściła ogólnodostępną aplikację, pozwalającą przetestować naszą stronę właśnie pod tym…
Read More
Co to jest hosting? Hosting, to mówiąc inaczej, udostępnienie miejsca na pracującym nieustająco i podłączonym do internetu komputerze – serwerze. Oczywiście można próbować stworzyć taki serwer w warunkach domowych, jest to jednak niezwykle niewygodne i zwyczajnie nieekonomiczne. Dlatego warto szukać dobrej oferty hostingowej firm zewnętrznych, gwarantujących nam bezproblemowe działanie naszej witryny, bez naszych dodatkowych nakładów czasu i pracy. Ceny takiej usługi wahają się w zależności od ilości miejsca na dysku, jakiego potrzebuje nasza strona, oraz czy firma oferuje dodatkowe usługi, takie jak konta pocztowe o określonej pojemności, czy konta ftp. Warto więc poświęcić trochę czasu i wybrać najlepszą ofertę na…
Read More