Logotyp to jeden z pierwszych i zarazem najważniejszych znaków rozpoznawczych naszej firmy. Projektując go warto pomyśleć o kilku zasadach, pomagających stworzyć go symbolem naszej działalności. W końcu klienci, kojarzyć będą nas właśnie po nim.
Kolory mają znaczenie
Każda barwa działa na naszą podświadomość i emocje. Jasne wyraziste kolory przyciagają uwagę i pobudzają, stonowane, uspokajają i dają poczucie bezpieczeństwa. Konkretne odcienie kojarzą nam się z daną branżą, usługą, czynnością: purpura to przykładowo kolor prawników i sędziów, zieleń – lekarzy, biel – delikatności i niewinności, a złoty – bogactwa.
Prostota daje duże mozliwości
Z jednej strony chciałoby się logotypem przekazać wszystkie wartości naszej firmy, ale z drugiej warto pamiętać, że im prostszy i bardziej przejrzysty projekt tym lepiej prezentuje się na dowolnym nośniku – od ogromnego banneru po malutki długopis.
Postaw na oryginalność
Niech twoje logo nie będzie kolejną wersja tego samego designu który widzisz na co drugiej stronie. Wyróżnij się, zastosuj czcionki dedykowane, zaprojektuj własny unikalny znak. Twój symbol nie zniknie wtedy w tłumie identycznych i nijakich projektów.
Dynamika w grafice
Twoje logo musi trafiać do jak najszerszego grona odbiorców. Musi pasować do wielu sytuacji. Im bardziej skomplikowany wzór, tym mniejsze masz pole manewru. Twój znak musi zakładać, że twoja firma będzie się rozwijać. Skąd wiesz gdzie będziesz mógł się pokazać za kilka lat?
Projektując logo i całą identyfikację wizualną swojej firmy, warto od początku zrobić to dobrze. Postaw na profesjonalistów,którzy nie tylko dostarczą ci wyjątkowy projekt, ale zadbają również o wszelkie jego techniczne aspekty. Ważne byś już na początku mógł korzystać w pełni ze swojego znaku.
Zajrzyj do naszego portfolio i skontaktuj się z nami – nasza firma ma duże doświadczenie w tworzeniu wizerunku dla biznesu.